來吧,有錢錢的工作

埋單計數今個月差313TWD,大約100HKD。好過上個月少少,因為最尾一個星期執到一單,岩岩好填到數,交到租。真係一額汗。本來單job以為無咗,對方遲遲未覆,最後我係幾乎以割喉式價錢幫佢做,只希望對方即日覆實過數。過數兩日內要起40頁版,好吃力,但,無辦法,同自己講,要撐住。


單job本來都傾咗成個星期,最初都係差不多40頁,從零開始16K。等咗個幾星期,對方都無覆,只係拖,不斷報價。其實我都估到佢攞我報價再去搵其他報,對方可能做到燥底,結案或者斷尾,又或者用咗啲方式嚟全身而退,唔再接。之後單job就嚟到我到,我一打開份稿,噢,果然如此。


排版上我覺得最難既係要執其他設計師手尾。唔係咁多設計師,應該話大部份設計師既設計,都唔係為咗要人執手尾、要其他人改稿而做。應該都係一個人或者公司可以內部修改而製作。


呢個設計師都算好手尾,字無outlilne,而且都係MS正黑體。又會咁好人都有,我唔洗重新打字,謝天謝地。即使係咁,有幾頁多圖既,我都執咗三、四個鐘先搞掂。叫做都OK啦,起馬唔洗重做。因為客人係會覺得既然都有個PDF,咪即係做好咗囉?做乜要搞咁多嘢,要收咁多錢?中間需要幾多時間同心血都好難形容,作為一個做書既人,我只能夠講,排版係守尾門,如果我收少啲錢,可以令到本書順利面世,我寧願收少啲──當然只係收少啲,而唔係唔收啦。



生存壓力依然好大,係有別於香港既大。但我知道以我既個性早晚有一日會遇到呢個問題,依家唯有希望身體唔好出事,如果唔係又無錢醫病係好很大鑊。我唔想承受咁多痛苦,都可能係細個無承受足夠痛苦,大個就好苦了。


30歲之後我只有少數幾個願望,希望臨終時候可以少受一啲苦。不過呀,人生都苦多樂少,吃得苦雖然未必會做人上人,但至少在世上活着的苦會少受一點。意思是,當你覺得苦瓜苦,苦瓜就苦。


最近是每天都跟自己說要趕快找到新公司,換工作,希望薪水至少提到30K以上。現在的工作每天都提心吊膽,不知老細幾時發難渣,不知自己幾時會病,會頂唔順。依家每個月都唔夠錢用,手頭好緊張。用曬所有方法都賺唔到乜嘢錢咁濟,經濟情況最緊張係今年,希望下半年可以搵多啲,至少唔洗再問人借。我真係好唔想經濟情況再惡化落去。


留言