返工時

 

今日返工突然有啲忙,忙到我唔記得咗返工要做嘢。都唔係既,講笑啫。因為連假前奔波咗兩日,最後一日排足全日版,返到公司做文書工作,一時間切換唔到。二十分鐘後就切回來了。記得自己在做行政工作。


呢份工返咗半年,已經有啲怠倦。一嚟悶啦,二嚟又係個種責任大權力細,三嚟份糧都唔夠開飯,我就有啲,哦,咁呀好啦。前幾日請半日假去睇牙醫,食飯前,同老細講有單野聽日再處理。老細OK咗。食飯時,突然有個前同事返嚟同老細嘈交。咁我梗係拿拿林閃人啦。唔知中間有啲咩問題啦,等緊掛號個時,老細突然打嚟diu9我,話個單急既嘢,做乜唔交待同事處理,做乜唔送件。


我個心係diu曬鬼,大佬你為咗省個100幾蚊,唔肯比出面人搞,我已經係覺得曬氣。因為風險要自己承擔,而且公司根本無人做過呢樣野,我都只係按住線上教學嚟做。出社會工作十年,我都係第一次全部嘢要自己上網睇教學,錯咗出咗事就要自己賠錢。


咁你問我,會唔會有心機繼續做,責任心會唔會好重,就⋯⋯哈哈。而且最慘係份糧唔夠開工。


稍微抱怨,不過工都係要繼續返,錢都係要繼續搵。呢個係人生既輪迴。讀大學時活死人學長講過,受氣係份糧包埋,呢句說話我到依家都仲係接受唔到。做嘢啫,做乜要受人氣。


我都唸過,發現,好似身邊只有我一個會喋喋不休地講,呢啲唔開心或受氣既事。可能我當真了,太認真了,所以,嘛⋯⋯講完就算。好采仲有文字,可以做最後既情緒記托。



最近一直在整理情緒。好多嘢唸。首先係暫時中止幫舊同事代購。自從返台灣後一直都有幫舊同事代購,賺就無乜點賺,最多一個月都只係賺100蚊HKD。我著眼點係我可以收港紙,可以找卡數。因為之前供車既關係,依家每個月仲供緊3000HKD。咁佢每個月有1000HKD比我,我都OK。差少少唔緊要既。


問題係二月開始就出出地事。我地有個excel表,只要佢經我買,就要由我報價,我再填excel,落單,取貨。佢話我唔開放個excel比佢,佢填唔到。咁我咪開囉。


之後就出事,佢開始自己上網落單買嘢。都無問題,填表或者同我講聲。但往往我知道個時,已經剩返三日要取貨。有啲貨仲要好重,佢一次過訂係6公里以外既地方拎,我話大佬,好重,你分開訂啦。佢仲串,乜我無提你帶喼咩?


過年後,佢有一單嘢要我去台北拎。但原來個單嘢係舊年12月佢已經訂咗。大佬呀你又唔早講。好啦佢話要貼車錢比我,我話咁我都要抽時間喎,佢個間cafe好抵死唔可以walk in,仲要搶預約。搞足兩個月,終於預約到,點呀,係咪去拎係就要課金來回車票。


佢話,我唔拎了。


直到最後又動漫節,收到一兩個奇怪email。email地址無見過,但寫住我個地址。我問佢,咩事?詐騙?佢先話原來佢訂咗一大堆嘢。我又問過,大佬,唔係喎,咁你係想我親自去拎,定係上網搵人拎?佢又講咗句,原來要拎本人證件先拎得,佢寄id card比我咁話。我話,唔好啦,你自己搞啦,唔見咗我揹唔起。最終佢先至話,自己買機票搞。


然後我就話,咁代購我唔掂啦。


呢一野其實最傷既係我。佢搵集運,可能只係麻煩啲要去集運點提取,價錢同速度都會平啲。搵我,我真係寄得好慢。因為郵局要收現金而我成日無現金。依家既滙價嚟講,比港紙換台幣亦都著數啲。


但我覺得呢個應該係對佢最好既決定。我既唸法係,作為朋友我應該比佢最好既建議,我唔想因為錢,因為生意,無咗個朋友。


另外,亦都同好爺傾咗陣電話。佢擔心一年後攞唔到身分。我同佢講,一齊唸辧法啦,因為我有身分嘛,咁再一齊唸。佢好似錄音機咁,不斷重覆,好采我搵到依家呢家人幫手,佢當我係仔咁看待,諸如此類。佢重覆咗兩次,我就知唔需要再講了。無必要講,佢唸住自己搞掂。


我忽然唸起以前做書,係書店個時既事情。每次我都想同佢合作做好件事,佢個姿態都係扭扭擰擰。之後問過佢幾次, 佢又唔直接講,會話咩以前都同朋友合作過,同朋友打過工,等等等等。咁你唔OK咪直接講。所以我有時會覺得,每個人搞成今時今日咁,都真係各有原因。


留言