營生計劃書

 

忘了之前有無講過,再講。上次幫好爺瞄了一眼營生計劃書之後,好爺收到補件通知,要再補一次,補件期限是明年同一時間。他的解讀是,加監一年。


他說,有既嘢都比曬佢,有曬長中短期目標。仲可以點。係就係話開鋪,咁都要有證件先得。


我試探,真係要開鋪?因為以好爺性格,佢係習慣打工,唔鐘意自己追數。我見過佢計劃書,唸,唔通佢真係轉死性?


然後佢講咗句,都唔係咁容易。


我又一次失望。然後心唸﹕唔怪得要加監一年。


話分兩頭,我覺得佢返香港既機會都好大,咁當然啦,以個人嚟講無話好定唔好。咁你係加國搵唔到工,日日煩惱點樣開飯,三餐不計,露宿街頭,唔通又要梗硬留低咩。而且以好爺新轉入既行業,香港會好搵好多,佢只要入台灣貨,係香港賣,再加手藝,一年可能就搵多好多錢。


同埋我個心都仲係想開自己workshop,最好係兩層,一層對外零售,一層office辦工,影吓product,做下DM,得閒開車出去,帶啲客兜風。呢個係我理想既生活。至於要點實行,我都未知。你唸吓喎,開個鋪面,裝修呀成本呀各樣都係專業,我又唔識。有咗投資就要有收入回報,搵客源呢方面我又好弱。依家咁既經濟環境,莫講開workshop,我連聽日有無錢開飯都未知,真心煩。



咁又過咗兩個月,算係認真咁搵partime。之前都搵咗好耐,想搵啲書店打吓工,好耐無接觸圖書業,如果假日有時間,我都想hea hea哋搵間書店做吓,過下日晨。簡單加坦白講,一星期如果有一日搵到pt,可以有大約15K TWD,一個月4日,多6000TWD。雖然都仲未夠開飯,但係壓力會大減。


今天醒來之時忽然有點情緒,整個人很累,甚麼事情都不想做的狀態。但待會要出門拍照,不能不提起精神。都OK既,最難嗰關都比我過到,跟住落嚟都係錢啫。


留言