發老脾第二回

勁想發脾氣,但忍住唔向人發,打字發洩。頂佢個制,代購的拍檔2月尾寄咗封信嚟,叫我去台北幫佢拎嘢。我話你訂之前又唔早講,我唔知幾時先去台北。然後佢話唔急唔急,一路拖咗兩個月,我又真係唔會去。


某日佢突然話寄咗「水腳」比我,叫我預約上台北拎。咁我話OK啦既然係咁,兩星期前就預留咗時間,預約好。但係啲「水腳」成兩個星期都未寄到,我問佢,喂,咁計返港紙囉,我照去都得。


佢突然話,唔洗去了。取消。


我個心已經diu曬鬼,大佬你玩鳩我咩,仲玩足兩個月。全部野都用我個名預約。呢啲野之前已經同佢講過,佢當無回事。我唸咗輪,查實我發脾氣都無用,不如增加佢成本,等佢察覺所有事情都要付出,咁先至會謹慎。


而我係抱住以後會零訂單的情況去做呢件事。真心,無謂做得咁谷氣,錢賺得唔多都算(一個月得50HKD)。佢做嘢係完全唔理人得唔得閒,O唔OK,一句自己唔鐘意就取消。我無心情、無咁多精神應付。


查實幾年前就已經唔做代購,因為做代購真係好谷氣。啲客成日奉旨咁,問呢樣問個樣,問完就剩係識壓價,想你蝕做。其他野,比如影相排版都會有呢種狀況,都谷氣架啦,但某程度上CS既層面少好多,所以都OK。


幾年前損咗張二手床出去,唸住個善事啦。點Q知對方打嚟話無說明書唔識裝。我心唸,咁都有得diu?床咋喎,有幾難。我都係第一次覺得,原來做好事都唔係咁易。



話又說回來,我依然唸緊方法賺港紙。好難,人不在,唯有做一啲代購呀、代買、代付。我盡量都唔想代滙款,因為如果比人查到都幾大鑊。代網購都仲OK。起馬有實體,堅係有買有賣,唔係走私滙款。呢期精神緊張,都係唔好亂咁嚟好啲。況且,又唔係自己主要既業務,唔好搵命搏。


如果我仲係做緊書,我應該會踩曬界。依家真係理鳩得佢。最近返工係返到,你不斷diu9我錯,咩都係我既問題,我都理鳩得佢。台灣人好鐘意大大聲講,都係阿邊個既問題,都係佢做,我做既無問題。問返佢,佢又話唔出,又笑笑口咁走咗去。


我最近都唔理,總之你搵到答案咪教我囉。台灣人仲有一句成日講︰「那都是你說的。」我都有唸過,洗唔洗咁樣,嘈都無用。證明自己岩又點?人工又唔會多咗。你鐘意咪你岩曬佢囉,你岩你自己做,我繼續用我既方法。


以前做書會好在意,死啦你班仆街咁搞法,好快就會無曬書局,無書店,做書就生存唔到。依家,你話點咪點囉,總之我搵到方法生存就得。認真,返工真係無乜話岩定錯,定前景定點。我寧願做個旁觀者,繼續發展自己既野。


唔通真係打成世工,你又養得起我成世咩。


留言