客訴

 一個星期,三單客訴。好很麻煩。

第一單比較嚴重,公司有個客要去加拿大,幫佢訂好行程,佢話自己搞簽證。簽證都唔難搞,其實好易,同埋如果自己搞簽證,就會退返100HKD簽證費。12月底提佢搞,搞到2月底佢同老細講。

搞唔掂,比人ban咗。求Q其send個file嚟話已經搞掂 。我初時都無為意,望多兩望有條link喎,click入去,要account同pw喎。我走去問老細,發生緊咩事,我要點做。

我老細話:應該係你話比我知點做,唔係嚟問我吓話。

我呆咗呆,ok,算,唔理。又擺低咗幾日,老細問我點。我態度都衰衰地,話,仲研究緊,但無account pw 都唔知發生咩事。

老細先至將個客whatsapp比我。我login啦,入去將所有需要資料list out曬,人地個網要乜就要乜。

唔夠半個鐘,個客打比我老細,發咗一輪難渣。根住老細又打嚟發我一輪難渣。問我點解要比咁多資料,又要財力證明又要passport呢樣個樣。

我又呆咗呆,呃,咁人地個網係咁寫,就唔覆佢,等佢比資料再處理。跟住,佢又真係唔比喎,死到要我打去人地office問點做。好啦咁我打,打完之後對方話:如果online唔得,要去SGP office預約面談。

勁正。佢終於肯比資料。係呢到之前,我連佢passport都無係手。

我都唔明,查實我係幫緊佢,咁佢可唔可以客氣啲呢。佢一路都無講點解申請會失敗,咁當然我都無問啦,唔關我事。老細問多佢兩句,佢先至話比人地知,原來剔錯咗「有刑事犯罪紀錄」。唔怪得。但都無所謂,都係照流程做only。

不過客就係咁,佢自己搞錯,就會將個責任推落其他人到,好似自己個心就會舒服啲咁。


呢單都OK,無乜嘢。第二單比較燥。

事源幫音音姐代訂又出事。其實都係啲好小既事,但因為好小事,先至燥:明明可以完全避免。

自從教咗音音姐點樣係金石堂online shopping,佢就自己買。我原意係,大佬你直接揀寄去HK,我唔洗煩,都唔洗賺你個幾蚊雞。點知佢依然叫我去店取。OK,無所謂,7-11係我屋企樓下啫,5分鐘路程。

點知佢揀咗去金石堂店取。都無所謂,咪去囉。

點Q知佢總共訂咗14KG貨。

我彈咗句,喂你訂之前話聲我知。

佢話:我無同你講?叫咗你帶喼。

即燥:訂之前呀頂你!我可以分單或者分開唔同店取。分幾日去拎。

佢揀金石堂店取係因為免運,7-11有時要比運費。我就一定係7-11。


又過咗日,佢問我,2月頭訂既貨到咗未。

查實我都唔記得訂咗乜,又有無訂啲乜。佢叫我訂既item我全部都唔知係乜嚟。呢個問題一直存在,係好複雜。例如,訂單個title係item A。點知原來係item A 係包括咗9樣野,box set。box set都算,咁我唔拆得個box set㗎嘛,佢狂問我box set野係咪齊。我點鳩知。

有時佢要我現場買,話有場領贈品,我問佢,係乜贈品,要點。佢話一定要A款先比錢。你問店員就知。

我問店員,店員話,隨機喎。

跟住係鋪頭等佢半個鐘,最後無買到,我來回3個鐘連車費都蝕埋。

仲有好多係,根本得個qr code,乜都無,就叫我滙錢。我問佢咩item,佢又up唔出。

其實我試過好多方法,又txt格式,又google form。佢全部都唔肯填,剩係肯用自己方法。尋日又出咗大鑊嘢。事源佢落咗張咁既單

單號:1

nameA*3

nameB*4

nameC贈品*2

金額:424

好啦,咁我落街取貨。落到去先知,實際金額係3240

diu根本全部野加埋係 3+4+2 = 8件

佢剩係打咗一件價錢。現金取貨。而呢邊咁岩方圓2公里都無銀行,荒蕪過錦田。結果即日要取,我搭咗2.5小時車去提款。返到嚟仲要比佢催。


台灣網訂野向來都會出事。雖然睇嚟好先進,收到簡訊取貨之類。但簡訊同超商個系統唔係100%。有時佢話備貨期1個月,點知聽日就送到店。亦都成日有時差,話你知10號到店,但10號店員好忙,未入機,就無得拎。16號前取,點知15號店員就退咗貨。呢啲係好經常發生。連郵局都係咁。所以依家我都好掛住hktvmall。

早幾日,音音姐無啦啦問:item幾到咗貨未?

我:未到喎。無收過sms。之前咪話備貨一個月。

音音姐:這件不是啦,我賣咗比人,已經。

我:哦,咁得囉。

音音姐:即係到咗貨未?

我:咩呀,你賣咗啦,仲點會有到貨?無到貨你點賣?

音音姐:我意思係,網上預售咗比人。

我:哦,咁我搵搵。

搵嚟搵去都搵唔到,應該係客服mis咗sms。睇返個網都只係寫:取貨免付款,無寫叫我去拎貨。send message比客服,客服無覆。隔一日上去睇,就發現stauts改咗,話係逾期未取。

咁我都無計,咪算囉。叫佢上網搵第二本買返嚟,入我數。


再煩啲仲係之後。又係around兩日前佢話要print嘢。咁都ok既咪print。問佢多唔多,佢話好少。

點知尋日朝早佢又話要滙錢比人,好啦跟住我list out,咁即係要做兩件事啦:

1.滙錢

2.print,qr code plx

滙錢都解決咗。因為7-11好多人print野,星期六,print之前發現有啲問題,就問多次佢。佢個message係直接回覆:

2.print, qr code plx__商品大圖_1份

2. print qr code plx_出版社聲明

2. print qr code plx_商品大圖2_2份

我問,商品大圖2之前咪print咗。

佢:係呀個客要多啲。

我:啦咁即係總共1+2=3份

佢:唔係呀,係21份。

我:下?乜鳩呀。今日做兩件事?

佢:係呀,滙錢同print 嘢。

我再由頭睇多次呢一個星期既message,打開曬啲圖再仔細唸咗一陣,問佢:

喂你第一張大圖有11個小圖,即係點?個到唔係1個qr code印11張?

佢:唔係呀,scan咗個qr code,之後要每一個條碼輸入。

我:即係11張唔係1張啦?第二張圖又咩嚟?唔係第一張個出版社?

佢:唔係呀,第二樣係另一間要print。

我:咁第二張總共有幾多個圖檔?

佢:咪一個圖囉,你睇唔到咩?

我即係燥撚到爆,即係叫佢現填充題,唔該你幫我填撚曬下面:

1. 滙錢_item_戶口名_原因

2. printing ?款 各?張

3. printing ?款 各?張

4. printing ?款 各?張

你今日叫我做四4件,唔係兩件!!!!!


跟住我打咗一大串文字。我真係唔想燥佢或者發佢脾氣。大佬1張野要print 5分鐘。你唔係今日先知,一個item要print 11張掛?早兩日講我知唔得既?咁我預多啲時間,中午唔走呀係7-11做埋先。

11點先話要print,又唔洗唔楚。我用咗好多方法,想佢list得清楚啲。佢都唔明,自己開個excel,自己打,叫我報價。無樣野係清楚。最尾我出大絕。

以後你再係咁打單

nameA*3 單價500

我計你1500


過咗一晚,佢終於死死地地,幫我入返嚟啲單。

唉。大佬,我咁搞法只係賺佢2-7HKD。錢都係事少,講極都唔明,個過程唔順暢先煩。好很小事,可唔可以直接講清楚。唉。







留言