發脾四

 大過年的忍不住發了次大脾氣。話說前夜在幫舊同事東跑西跑,取她動漫節訂的東西、包裹,每個都6、7KG。走去誠品幫她看看限量的書有沒有,頂着10度寒風未吃飯,又去7-11幫她印東西,一印又半小時。本來想在7-11吃一吃就算,但又想到過時過節吃7-11很可憐,便想回房間,弄點甚麼的。

房間的大燈壞了,插地燈時,因為太黑,不小心手指插進了插頭,大年夜的觸電。確認自己沒死之後,開始一一拍照把東西傳給她。然後轉帳滙錢。好幾個帳戶,轉到最後一個金額最大,將近1800HKD,她突然催我,問我幾時滙款。

無明火起!唔滙啦!即時退錢比你!

堅嬲。唔撚係掛,我由4點鐘就一路同你chat,一路做緊你要我做既嘢,由去取貨、print嘢,拎書,每箱6K來回兩三次。開箱影嘢,搞足4個鐘未食飯,一路都report比你,每一個步驟等你confirm,呢上一壇嘢都未搞掂就催我下一步?大佬我又唔係失咗蹤,又唔係拎咗錢走人,我係keep住整。

其實都忍咗成個月先爆。動漫節之前已經燥燥哋。佢要訂嘢,我問佢要訂乜,佢就咁send 條link出嚟,條link入面10幾個item,唔撚知佢要啲乜。問佢,佢又話已經講得好清楚。再問佢又嬲。

舊年我已經set up咗個格式,叫佢落單個時跟。佢直頭唔理,自己開過個新excel,又係全部都睇唔明。即係我好簡單啫,書名作者出版社數量,佢死都唔填。我係連書店都唔知,佢又話要贈品,叫我現場對,對齊曬咁多樣,佢先會買。我每次都企係鋪頭,等佢confirm,每次都搞半個鐘以上。佢唔買,我時間同車錢都蝕埋。

前個輪要係蝦皮搵代買,佢又係一link車埋嚟。我放棄思考,原文複製比個賣家。賣家問,你想要邊一樣呀?你條link好多款式,有啲係贈品喎。我照樣將賣家對家cop比佢,佢話:

講得咁清楚佢都唔知我都唔知點講喎。

好,既然係咁,唔好買囉。我叫佢一係搵第二個,一係放棄。但唔知點解佢對個賣家好執着,煩足人地一個月,不斷來來回回的message。我心想,個賣家真係好脾氣,仲繼續覆,比我就唔鳩理。啲對話通常係咁:

賣家:這條link你需要邊樣呀?

佢:麻煩佢去現場影張相比我睇下。

賣家:(影相)我係現場你有邊樣想要呀?

佢:手機睇張相好細喎。

賣家:決定咗要邊樣未?

佢:要返一開始我想要個樣。

賣家:現場無貨呀。

佢:再麻煩佢睇下。

賣家:現場真係無,其他都有呀!

佢:咁樣麻煩佢了。

完全唔知up乜鳩。人哋真係唔買,佢就死loop,去到動漫節最後一日之前個晚,先話搵其他賣家。要我等到佢1030,佢要搵比我。

我心唸都係一兩個啫,等到最後一刻,佢send咗10幾條link比我⋯⋯痴線,每條link都要問,要等報價,要呢個樣,我係蝦皮比人message問候足成個月都仲未夠,仲要漏夜幫佢問,比diu足十幾次?我唸兩唸算鳩數,聽日返公司先搞。

點知第二朝仲搭緊巴士,8點佢就打嚟叫我即係上蝦皮幫佢買。一睇,哇6000蚊喎。我話我無錢呀,痴線突然要我買,我仲要去銀行拎,而且一星期我只係出去一次,你又唔係唔知,一早講嘢你有嘢買要入定錢,我將啲港紙換定台幣。台灣又唔收HK信用卡,就算收都無用,我仲搭緊車返公司,基本搞唔掂。

之後個幾日,一日幾個電話狂打嚟,買呢樣買個樣。煩到痴線。

如果係新相識我可能都會忍多一兩次,但都識咗七八年,我係一次都無,一次都無應承咗之後,限期內做唔到,係一次都無囉。居然係我忙緊佢要我忙既事個時,狂催。

我都好忙㗎!今晚要陪老母行花巿,唔洗訓啦!

diu,退錢,唔賺。而且賺埋根本都唔夠俾交通費。message都唔覆,咪撚再煩我。


查實問題不會是一天以內發生,一定累積了好久和好長一段時間。爆發在於一直講一直反映,對方充耳不聞。人類都很奇怪,只想去「安撫情緒」,不去處理問題。安撫當然重要,先讓情緒平和,但平和後要解決問題,你一直不解決,之後又再發生。

不過我也是修練不夠,每次嚟到呢啲位都會燥到爆。每次問啲客,到底你幾時要份稿,幾時deadline,死都唔講。突然打嚟話三個鐘頭後要,我真係睬佢都儍。

但也因為我這種性格,事業才一直無法開展吧。所以才每個月汲汲營營於錢不夠的狀態吧。到底甚麼時候我才可以享有我的自由呢?這麼想着想着,一年又過去了啦。














留言