縫寶寶

做了個奇異的夢,試試仔細寫下來。

故事最開始有男女主角兩人,男主角是設計電玩的,女主角是一個普通女孩,在一個紅綠燈前不是做甚麼,好像在找甚麼似的。搞了老半天發現是女孩的朋友要遠行,她想送她禮物,但找不到禮物,最後只有擁抱送別。

鏡頭一轉已經是好幾年之後,男主角在台上介紹新遊戲,女主角在樓下顧攤,還有一個小胖子朋友幫忙。攤販是男主角持續了幾年的努力,跟女主無關。當男主有點小成就,他介紹女主擺攤來尋夢之類。

女主就賣些公仔甚麼的,還有一台衣車。她當初就是想送朋友一隻自己做的公仔。有個媽媽和妹妹客走到衣車前想把自己的名字縫在公仔身上,問女主怎麼做。身邊的小胖子,應該是另一攤的攤主,淡淡說:佢唔識㗎。

女主爆喊。

然後突然間女主查到一個重要人物在鹿兒島。我還以為他們時空穿越回去,結果是坐飛機一站一站過去,因為沒錢。

去到鹿兒島竟又是那個紅綠燈。女主已不見了。男主跑到樓上一家像中心的設施,跟一個老人聊天。中途突然,背後,另一個男主出現了。

就醒了。

抽了夢裡其中一段查解夢,就是縫紉那一段。說是夢到別人縫紉是好意頭。但我可是夢到別人不懂縫紉,卡關還哭了。

我也只好笑一笑。收下好意頭就算了。


才寫到這邊,以為有好事發生,結果被潛在客戶罵到臭頭。

這個客戶傾咗幾日,當然傾個時已經覺得有啲伏。錢少都算,工時好短。同埋好明顯係得罪上一手設計師,見佢交出嚟既風格,明顯又係做到一半,人地唔肯做。財大氣粗咁話:「我好多案件係手呀!我依家派緊job比八個設計師呀!」

咁我都係聽完算。但如果佢真係比到單我,我呢個月就捱到落去。所以我都無即刻覆實佢啲報價。拖咗一日,睇咗張戲,尋晚佢打嚟問我可唔可以幫佢logo勾線,佢無咗ai。

我話ok啦,收你500蚊一次。出嚟效果大約係咁樣ok?

她說:「你講得很清楚,我完全懂!」

今朝勾完,send曬報價比佢睇,連logo png。佢就開始狂燥,點解個logo同佢比我個個一模一樣。

我話:「如果再設計要額外收費喔,我們再討論。」其實我咁講得,都預咗會出事。但無論點我都唔可以講死。

佢話:「你㩒個制兩秒鐘的事!你要增加我工作量?我問你,你報價單限改3次,如果改極都改唔到我滿意,你又收了訂金,那怎辧?」

我答:「一般3次都好接近啦,有啲嘢要微調、有錯別字,無乜所謂。如果設計上有很大問題,其實第1、2次溝通時已經處理好。」

佢話:「咁你即係要增加我工作量!google meet有得share screen你識唔識?你share出嚟我睇住改!」

我話:「不如我們把其他細節討論完再說。」

佢立即狂diu:「算啦算啦,我完全唔知你講乜!你啲檔案名稱我完全睇唔明,點解要叫簡報1,我完全唔知簡報1係乜嚟!你剩係唸住你點收到錢,完全唔知客戶要啲乜。我識就唔洗搵你做啦!你依家增加緊我工作量!」

咁就無咗單job。唔開心找法師同事呻兩句,佢話:「能表達的態度和方式要變化一下,讓人家掏錢掏得心甘情願。」

ok啦,又係我錯。二次傷害。


本來這單job真的ok了,這個月就有飯開。現在一切歸零。無限改我真係唔ok,share screen我真係唔ok。我忍咗一個鐘,係fb出po,出完又刪。覺得好像不應散播負能量,忍了又忍,真的覺得好辛苦,匿名在某group裡出了po。

唉。我都好想工作運好。唸下唸下,其實好想喊。因為我真係無錢,無曬辦法。

有件事,一直無講,已經係聖誕前既事。接到單job本身係打字,去到個客到,變咗聽打,仲要影相,又要幫佢去超巿買菜,倒垃圾。好既係佢日結,每日有糧出。當時已經手緊,因為報考試、報補習班用咗好多錢。

幫咗佢幾次之後,佢要我OT。但個日我約咗機車續租,咁岩有裝修師傅嚟整漏水。我話我真係唔得呀。佢就話,咁你唔洗嚟啦,我搵第二個做。我覆佢,如果你決定咗咁好啦,麻煩你出埋條尾數比我,唔該曬。

之後佢打電話嚟狂轟,我揸緊車無聽。返到屋企發現至少打咗嚟七次。咁我當然就唔再聽啦。隔咗好似一星期定兩星期,佢打嚟話我偷咗佢啲相,要報警。

吓?乜呀?又係你叫我唔好save低任何嘢係我手機電腦,要我影完啲product相立即delete,我即時過曬落你部電腦到啦喎。我好嚴肅覆返佢來龍去脈。心唸,要報警就報啦。

呢件事擺咗係個心到大半年。我日日係到唸,唉,唔通我只會遇到呢啲人?唔通我工作就唔應該有糧出?

佢仲斷斷續續,每隔一陣就嚟話我偷佢嘢,各種各樣麻煩。我都無理佢。唔理係最好。持續咗半年,岩岩又比客鬧完。我忍唔住問接案平台,可唔可以係我到隱藏佢既message。接案平台話唔得,仲問咗啲資料。

接案平台又唔係調查嘅,佢無責任判斷誰對誰錯。但講完之後我有啲後悔,點解忍咗半年,忍唔到落去。如果忍落去可能乜事都無,依家好似仲多咗煩惱。唉。牽一髮動全身。沒有收入的如今,經濟壓力、簽證壓力、生存壓力⋯⋯或者,拖延了很久的報應,終於來臨。


出門之前遇到個菩薩,份人其實無乜,都幾好。但當然又係同一類我唔想應付既類型。依家唸返起其實佢真係好好了。

其實我都好想好似阿匐咁講,工作運好。我真係好想的。唔洗次次都咁仆街。

同時又唸起蔡康永講個句,如果你當人地讚你既說話係真,咁人哋鬧你嘅說話,都會當真。

上面兩件事,寫咗出嚟,講咗係fb,到依家20分鐘了,心情係好咗少少。其實我唸要唔要講都痛苦咗40分鐘。呢幾年真係愈嚟愈唔敢講嘢。唔敢同朋友講,一嚟無人想聽,二嚟二次傷害,永遠都係我有問題。三嚟其實驚,一直放負,只會係負能量循環。

但係,開心真係唔太長久。我照咗輯相,會開心一兩日。遇到呢啲事情,唔開心係以年計。尤其是,生活環境同情況無改變,一直重複出現,那份不開心就一直揮之不去。

漸漸地我也明白其他人為甚麼會對我生氣,會覺得我錯。因為發生在我身上的事情,在他們身上沒發生過,不一樣。他們只會覺得,肯定我又沒做甚麼,沒完成甚麼,沒努力,講說話不動聽。講咗,我既人生都唔會有咩改變。不如自己寫寫blog,等情緒過咗。


做咗咁多年人,唔通真係唔識解決問題咩。當然唔係話大家一定要企係我個邊,但係,我只係想大家聽下我講嘢,等我啲情緒容易啲消化。講真,幫得幾多。每個人都有每個人既生活,能夠消化吓情緒,唔好話遠,至少今晚可以平安渡過,聽日起到身。

回過頭來,個客咁搞法,其實我本身都擔心接咗會五勞七傷。佢只係顧住自己講,唔聽人講,之後又再九萬幾次,又要24小時on call,750蚊hkd⋯⋯唉⋯⋯但我真係無錢。一單job,一本書就可以捱一個月。到底我可以點?應該點?

留言