比D台仔激死

話我咩都好,真係吹B漲架。
尋晚返黎WO,個台仔開冷氣,門窗關曬,我一入黎,哇,頂,咁鬼焗既,一睇,個冷氣︰「送風、弱風」溫度︰「30度」。仆街呀!出面先28度,開冷氣仲要30度?咁我無理,上半粒鐘網,訓之前較一較返26度冷氣。睇左陣書就訓,佢又較返弱送風,頂!咁你不如開風扇LA。訓到半夜我熱到死,想起身較返,咁岩佢又較LA WO,咁就訓。7點起身,個下好凍,落床一睇︰「冷氣、24度」。你老闆係咪玩野呀= =
##CONTINUE##
隔離房又有新人搬入黎,全家出動,阿媽阿妹阿爸女朋友……洗唔洗呀,陷家隡曬黎。仲要走過黎問︰「網路線是不是插下面那個洞?」我岩岩心情唔好,出面打大風,吹曬D沙入黎,就話︰「不是,你們桌子下面那個才是。」個40幾歲既阿嬸又問︰「是那個網路線形狀的孔,是不是?」「應該是吧!你試試看,不行去找管理員。」之後見住個阿嬸行出行入幫個仔抹野,佢條女幫條仔洗UNDER,手洗WO。佢老豆同個妹搬野,條友仔自己係到指揮。弱燃智,仲細呀?住得7樓都夠20歲LA 下話?15歲就話你細,18歲話你第一次離開屋企要人幫,20歲食自己LA!台灣好Q多呢D裙腳仔,比屋企人縱壞曬,成廿歲人都好似中學生咁,中三中四WO仲要係。我成日都話,台灣同HK一樣,HK係經濟絕望,TW係下一台絕望。D人長大唔洗用腦,0分都上到大學,咩世界?D TW人又可以咁有錢個下西利,又話經濟差,唸極都唸唔明D錢係邊到黎,上到大學仲十下十下。不過咁都好既,對比起上黎我有賣點。真係熟到就爛個隻!睇下幾時死!!
對了,鄭中基出了新精選,把無賴改一改,變成怪胎。單論聲音,EASON、李克勤之後,我覺得鄭中基是聲最靚、聲最準的,他們的聲音是現今男歌手難得擁有「男人味」的。蘇打綠等「基佬派」我受不了。新舊如何,自己聽聽比較吧︰


留言