語記日本地震

以下對話和情境,盡量忠於發言者,經筆者修飾,雙語書寫,方便理解︰

地點︰元朗某商場
發言人︰路人
時間︰2011年3月11日下午5:50分
電視新聞播放日本地震消息,約50人觀看。我大約站了五分鐘,當時大多數人沉默看電視。
仆街囉,哇,咁燃樣沖法(海嘯),仲得了既?「靠,他媽的這樣沖,怎麼辦?」
會唔會沖到黎香港架?快D去百佳買定D罐頭。「(海嘯)會不會沖來香港?趕快去超商買罐頭以備不時之需」
屌!屌!陷家隡囉日本仔呢次。「幹,幹!日本仔這次慘囉!」
(打電話)阿女,有無睇新聞?唔好OT啦,快D返屋企啦!可能一陣火車唔開架啦!「(打電話)女兒,有看新聞嗎?別加班了,趕快回家!可能待會鐵路停駛。」


地點︰香港某英文中學教員室
發言人︰現職教師
時間︰2011年3月14日
女教師︰Hello kitty個作者死左呀!校長好傷心。「Hello Kitty的原作者遇難了!校長很傷心。」
男教師︰會唔會震到黎香港架?之前后海灣都震左鑊。「香港有可能發生地震嗎?早前后海灣也發生過地震。」
地理老師︰快D print 張圖(地震新聞)出黎,快D,一陣上堂quiz。「趕快把圖(地震新聞)印出來,趕快,待會上堂小測。」


我︰無架啦,日本呢舖玩完,《太陽沉示錄》咁款。「日本這次完蛋了,像《太陽默示錄》一樣。」
女同事貓︰(激動)你可唔可以俾大阪以南無事呀?吓?「你可不可以讓大阪以南沒事?可不可以!」
筆者︰呃……你鐘意啦。日本玩完姐,日本人未玩完咪得囉,佢地都預左架啦。「哪……你喜歡吧。日本完蛋而已,日本人沒有完蛋就行了,他們早預知有這一天。」

中年男教師甲︰日本地震wo,你估D game會唔會減價。「日本地震,你猜遊戲會降價嗎?」
中年男教師乙︰哈,唔知呢!最近都無玩wii……「哈,不知道!最近都沒有玩wii。」

女教師甲︰練波?練咩波?地震呀仲練。唔比練,快D返屋企……你同你阿爸講!(遞電話給兩行之隔的同事)「練球?練甚麼球?地震還練?不許練,趕快回家……跟你老爸說!」


地點︰香港某英文中學教員室
發言人︰現職教師
時間︰2011年3月15日
英文科教師女︰爆左未呀?「爆炸了嗎?」
地理科教師男︰爆啦,今朝新聞話爆多次。「爆炸了,早上新聞說又爆了一次。」
英文科教師女︰死啦,香港有無事架?
地理科教師男︰應該無事既,香港咁遠,除非風向岩,D風吹去西伯利亞,咁岩有冷氣團,向南吹,仲要好耐先會飄到黎香港。除非D輻射入左水,隨水流到黎香港,咁可能就有D事。「應該不會影響,香港這麼遠,除非風向剛剛好,風要吹向西伯利亞,剛好有冷氣團,風吹向南方,很久才會飄到香港。或者輻射投進水裡,隨水流飄到香港,就可能有事。」
天突然戲劇性地變黑,下起大雨!全教員室恐慌︰「輻射雨呀!」、「天文台沒有說過會下雨呀!」
英文科教師女︰哇,輻射雨。突然間咁黑!「哇!輻射雨。突然間變這麼黑!」
地理科教師男︰唔會既,今日有冷鋒,可能係冷鋒雨。不過咁黑、咁雲咁厚,通常係對流雨先會,要有強烈對流先有對流雨。但係今日好似無咩太陽,氣壓又唔係好低……咁鬼黑……「不會的,今天有冷鋒,可能是冷鋒雨。不過這麼黑,雲這麼厚,通常是對流雨,要有強烈對流才會出現。今天又沒甚麼太陽,不覺得氣壓很低……這麼黑嘛……」


地點︰香港某英文中學教員室
發言人︰現職教師
時間︰2011年3月17日
數學科教師男︰喂買鹽啦,我老婆打電話黎話屯門無曬鹽。「趕快去買鹽,我老婆打電話說屯門區沒鹽了!」
電腦科教師男︰吓?無鹽?點解呀?「吓?沒有鹽?為甚麼?」
數學科教師男︰我老婆話D師奶係街巿講,鹽可以防輻射。「我老婆說那些師奶在巿場說,鹽可以預方輻射。」
電腦科教師男︰食呀?「吃掉他?」
數學科教師男︰唔係,用黎沖涼。「不是,用來洗涼。」
眾嘩然,大笑不止。
物理科教師男︰白痴!民智未開,咁同白醋可以殺沙士有咩分別?「白痴!民智未開,這和白醋可以殺沙士有甚麼分別?」
科技科教師男︰即刻去M記打劫,咪郁!拎曬D鹽出黎!「立即打劫麥當勞,別動,把所有鹽敦出來!」
眾大笑。
數學科教師男︰哎呀,經過沙士之後,你應該入多D鹽啦!依家咪發左囉。「哎呀,經過沙士之後你應該多存一點鹽,現在就發達啦。」
科技教師男︰拎去炒…唔緊要,買多D梅菜,梅菜都有鹽。「拿來炒賣……不要緊,多買一些梅菜,梅菜也有鹽。」
我在想…家裡還有一瓶冬菜……

留言

  1. seems people care about their own interests more than the victims in japan

    回覆刪除
  2. 見到真係冇野好講.
    佢地會唔會搶購碘片.係o既話我返中學個lab整一大堆俾佢地.

    回覆刪除
  3. 我都唔知~~我唸D阿SIR係lab到已經整緊= =

    回覆刪除

張貼留言