失之我命

i changed a little bit of Ooparts, unabled the songs plugin, added friendfeed, which can show what i was updated. i think, i have added the aupter add-on, i make's my blog show youtube's video easily, another sound's add on placed in ooparts were stpid and distering.

i try sleipnir, the browser disgned by japanese edior. a lot of people give good comment to sleipnir. what my opinion is, sleipnir is better than IE but Firefox is better than sleipnir.

轉返中文,樓上個段係返工個時打,係研究室部腦裝左sleipnir,無傳說中咁好用,但有一個好好既功能,就係分割TAB,可以好似WORD同EXCEL咁,幾好。查下FF有無ADD ON有呢個功能,即裝。一邊睇土豆一邊打BLOG都唔錯。

看了青文奬結果,又係鬼影都無隻。算啦!得之我幸,失之我命,唔係咁都無計。近來寫作散漫,上班忙碌,好需要放空心情去寫。人閒筆落,夜靜心空,快d搬,有個私人空間,應該會好d。當然,心情都有好大影響,依家心境變左,不過目標依然未變。想寫個新故事有眉目lu,得閒就開波,不定期更新,而且已經同學姐傾好,佢話,唔寫私人野就得。我話︰「好難lu,唔寫私人野有咩好寫?」大B話,機遇未到,我都唔知係機遇定係文筆未到囉~~

留言