做甚麼好?

i will have my english exam at 3 o'clock but i don't want to study. these two days, all my brain are revising the presentation tomorrow in the afternoon. i hate presentation because it must prepare for a long time, cannot present extemporize and you got nothing in it. i want to have some fun, like reading amusement novels, playing computer games. but i should read these book︰朱執信與中革命、胡適文存、朱銘、史記博議、近代中國史綱……which make me feel what a drying life i have. i like to read these if that are not exam or someone push for me. reading is funny. i haven't buy amusement novels for a long time, after harry potter. on one side, i thought i have read too much these kind of unusful books in the past, it make me misunderstand a lot of noun and knowlage on learning. on the other side, i realy want to read them to have fun and back to the time i even enjoyed. how can i balance them?
轉台…= =
尋日狂柯…柯左四次,頭兩次正正常常咁,到第三四次就柯屎水,水多過屎,真係屎……呢兩個星期都係咁上下,眼睛睜唔開咁,頭又痛,成個人好無精神。我發覺自己病都係咁架WO,如果發燒呀流鼻水呀咁,就可以肯定自己病。但我呢就成日有D小毛病,好似頭痛呀,成日無力,好滾之但係未到發燒、無胃口等等等等,總之就唔明顯LA,加上平日D人都話我好似病到死下死下咁,到真係病個時反而唔覺。真係好鬼憎呢D,係病就一野病死我LA,折磨人WO,吊住吊住WO,真係好賤架咁。即係好似呢,D你拎粒糖去引個細路,但係又唔比佢食WO,又係咁引佢WO,比我係個細路就咬你LA!咁鬼賤都有,比就比唔比就唔比,係到整鬼人都有,衰格得你。=口=口=

今日柯左一次姐,但不斷放屁。去買了PLUTO第五集,花錢太多了!之後去KFC食特價野,睇新聞,見到篇野,突然間唸,呀,到底佢將來條仔會點呢?狀態唔錯,黎篇極短篇幻想小說。
男的拿著昔日剪報,問︰「是真的?」
女問︰「你愛我嗎?」
男問︰「我只想知道事件真相。」
女說︰「如果你愛我,真相如何根本不重要。」
男說︰「既然真相無法動搖我倆的感情,又何必隱悶?」
女人喝一口汽水,望望男的,又望望報紙︰「我忘了。」
男的看看報紙再看看女人︰「既然如此,你把我也忘了吧!」

好久沒寫小說,生疏了。=口=,倚馬千言的日子離我太遠。找一天,要寫個無腦第一身才行。只是,來了這邊都沒有勁兒寫作了!

留言