繼續不懂合作

 前幾日同好爺傾計,啦,純粹我個人觀點啫。好爺依家讀緊個課程,身邊圍繞住係啲大學生。佢最近成日話,期末考係佢出手令到份報告做得好,佢以前既經驗好有用,啲學生點點點,等等等。


我心唸,都OK既,你當比自己一啲鼓勵,一啲自我安慰,係OK既。但你問我,用一個出社會20年既能力去同啲大學生比較,我覺得無乜必要。但係,我就唔會同佢當面講。坦白講,我覺得佢同我都有啲似,係工作生涯好少比人讚,好少受到認可。嚟到今時今日,要同啲比自己後生二十年既人比,然後覺得自己叻啲。唔……OK,你喜歡。


話題終結於我又講多次想去高雄開workshop。好爺係非常極之唔鐘意呢類話題,比方話,我想做乜,或者我比建議佢,佢應該做乜。係書店既時候就經已係咁。我好想佢升做組長,因為佢帶住,我可以繼續做,大家都舒服。其實佢都想做,但佢唔係咁擅長分析,我話不如我分析好,等佢去present。但佢又唔鐘意,覺得變左人偶。


後來幾年,我每隔兩年都會聊吓佢,不如試吓啦,搵啲副業。佢每次都兜個大圈,唔say no。又話咩幫過朋友打工,結果係無好結果之類。我又唔係話打工,只不過係開個FB page分享下佢擅長既嘢。佢都唔肯。或者佢自己有做開啦,我唔知。


輾轉回來台灣都快兩年,好快又要找出路。我又跟他提了一下,但他的想法,嗯,他的意思仍然是迴避。光聽到這裡,我就覺得,算了,我先講我的想法,如果佢有興趣,咪join,無咪各自修行。合則兩利,分則兩害,點解都咁多年,都無唸通呢一點。又可能或者佢唔想同我合作啫。


咁當然,站係佢既立場,可能佢會覺得出力勞動既係自己,憑咩要比子房「利用」或「寄生」。可能佢去幫其他老細打工,得著仲多。我覺得無所謂。而我呢,則會唸,要建立自己既生活,就必須要有自己既地盤,唔能夠永遠打人工。僅此而已。




不過都唸唔到咁遠,呢個月條數仲未找到,好煩。預計有兩筆數可以入到嚟,但我都未知係咪真係成事。希望成事啦,如果唔係真係唔知邊到變啲錢出嚟。每個月都係咁,捱咗半年,真心唔係辦法。依家流動資金已經無曬,已經無曬運氣再撐落去。


希望快啲有轉機,如果唔係,真係只能賣相機……我唔想,生財工具嚟。但最近接案的數量真是少得有點可憐。

留言