私底下抱怨

 本來想找個很公很公開的平台大書特書,但還是私底下抱怨一下算了。雖然這邊還是有可能會被看到,但相對風險較少。不講講我又不舒服。


最近公司又係比人9 diu,做錯嘢比我diu我OK。不過台灣人好多係有理無理diu 9咗先,理得你。上一份工就係咁樣狂比人9 diu,我先走。我唔知,問你,你叫我睇。我睇咗,明,再問,你又再diu。咁我咪唔問,做錯咗先算。


香港人就好少直diu既,講得比較婉轉啲。情緒無咁激動,至少我工作咁多年。但,一樣難受。因為最尾要做決定,要搞呢搞路既,都係你自己。朝令夕改,最終辛苦既係自己。個種壓力係一樣。


目前我老細呢個問題,應該係個性改唔到。所有嘢都最後一刻先做決定,變咗要付出好高代價去做,本來賺都變蝕。我呢半年都出現呢個問題,因為經濟情況不佳,好多決定尤其係財務上既決定,就要延後。但延後只會造成更大財務危險,唯一最好方法係,每月清數。依家未得,搞唔掂。正職份糧真係非常之搞唔掂。


搞唔掂之餘,坦白講,跟住呢個老細真係提心吊膽。公司基本上每一個決定都要老細去做,而佢好習慣要做既嘢唔講出口……咁佢咪鬧囉,鳩diu囉有咩所謂。其實公司9成問題都出自老闆身上,但老闆通常都唔會覺得自己有問題,我都仲做到,仲係好生猛,你地識條鐵咩。


咁……我咪識條鐵囉。反正賠既係你公司既聲譽,唔太關我事。呢種情緒我都係第一次,有種睇住你哋賴嘢,隔岸觀火。但明明係同一條船,沉咗我都唔掂。是Q但,早晚跳船。希望愈早愈好啦。




呢兩個月依然係不停地追數。因為不確定的東西好多,身體又持續出問題,而且那種反覆是,因為雖然經濟落入了谷底,谷底中的谷底,但精神健康狀況有好轉,想說,好吧,那活下去吧。卻又沒想到,身體出問題而沒錢去解決。


也只能跟自己說,趕快賺夠目標的錢去治牙……治牙之前,要找到今個月筆數先掂。本身有接到一單job,pay都幾好,可以接受。所有東西都談好了,對方也交稿了,突然停下來,不回message。算了,也是常事。




3月就開始找工作,找了半年,還沒找到。是有點煩惱,因為現在這裡,我決心擺爛,你叫我做甚麼我就做甚麼。老闆現在是自己的決定不願承擔後果,這幾天居然怪我,是我沒講清楚,導致她聽錯。我心唸,diu ar,你自己做咗十幾年,又話舉一反三,又呢樣個樣。其實呢個老細都係咁,自己成日做錯決定然後就diu9啲同事,要同事賠錢。自己發難渣。


幾個月前肥灰就講過你自己睇路,呢個老細無承擔。我好清楚既,一路睇佢點對其他人,我自己都心知不妙,所以我呢幾個月一路唸點保護自己。至少唔可以比佢扣糧,會餓死。而且都唔止我一個人係咁,就算係老細親人佢都係咁,開口埋口都diu9佢,要佢賠錢,幾十萬咁賠。大佬,都唔係想解決問題,只係想推缷責任。
以前返工通常都係一年後先至會有呢種情況或者現象,唔L想理。你叫我做,我咪做囉。咁你diu 9我唔緊張,係架啦,我緊張你都係diu9我,我唔緊張你又diu9我。我依家心態係,有糧出就得。咁你愈diu,我咪做愈錯囉。


不過呢幾個月真係響到唸,如果舊年有應承去高雄個間旅行社,會唔會依家情況好啲。話分兩頭,如果我見工個時,有見到依家呢個老闆,話唔定我唔會嚟呢到。總之好多決定都係,返唔到轉頭,由得佢,唔好唸。




慢慢又回到舊年既情況,依家係個袋無錢,但工又去到盡頭。經濟情況仲要差過舊年,因為中部租貴,人工低追唔上。上星期本來希望快啲接多兩單job,醫好牙,儲夠錢,再向南移動。只不過以依家呢個狀況,可能又會係一個很緊急既情況,無選擇之下去做決定。


只不過任何決定都好,我同自己講,下一個環境一定要比依家好,錢要夠,其他再講。錢唔夠連生存都唔OK,真係無乜理由再頂落去。但無論如何,依家只要pat pat坐係到就有錢收。我就唔可能放過呢份月薪。一定要忍耐到搵到實際可以跳到去一個比較好既地方,先至動身。


最近辦公室同事的態度也有些改變,氣氛就像我前一位離職同事一樣。這種狀況我也經歷過幾次,最終都是看權力和錢做人,誰大誰惡誰正確。就算大家都知道,心裡都明白管理層有問題,都不會出聲,也不會維護。我對這樣的工作環境,真是敬而遠之。


這種情況,不分國籍地域,算是社會現況。我好想自己打造一個地方,讓自己和一起工作的人舒服工作。這是我最大的心願。要活下去,也就只能這樣了。誰叫我又死不去呢?而諷刺的是,好像所有東西都在我決定了要多活幾年後出現……真諷刺。



留言