唔想理

 

生平第一次返工返到咁無靈魂,以前都鳩hea既,不過真係未試過好似依家咁無靈魂,完全唔想用腦。好處係,放工唔會再因為自己做錯事而訓唔着,壞處係,一點點咁磨蝕緊心情。


目前經濟狀況有點兒無解,正職工作唔夠開飯交租,副業收入唔穩定,每日既經濟壓力都好大。比較煩惱係目前無乜方法解決呢個問題,台灣搵part time無香港咁易,要識人先得。而我自己又唔係好擅長處理人既問題,咁就hold住先,要搵到一個確定方法,真係有改善,先跳出去。


最近返工又發生咗啲事,小事,但搞到我又想搵工。同肥灰傾咗兩句,佢一睇就話,老細無承擔,你自己睇路。講中咗我心裡面個句。事情源起其實係好蚊型既事,某組客人想買限量產品,預訂,要落訂,負責同事就話,你幫佢排隊買啦。咁我就搵對家公司,填表申請,對家同事覆OK,有update話你知。


到咗第二日,對家公司就話,尋日個幾張單後補呀,前面仲有幾個人排隊。我話,好呀,咁我話比負責同事知。點知負責同事燥咗,問我,吓,尋日又話OK,點解今日變後補?我呆咗,吓,有乜問題。佢要我開對話紀錄,我咪開比佢睇,佢睇完話,佢咁覆即係話買到啦,唔係咩?尋日有,今日無?


我未反應過嚟,佢就打去鬧爆對方公司,你有無搞錯,尋日今日又無,點解會咁,你有咩解決方案?你要點做?你教我點樣同客人講!!足足搞咗三個鐘,每一個鐘打去鬧一次。


我係側邊就唔講嘢了,有冇咁大件事啫,買唔到咪算囉,你又無收個客錢,而且後補咪後補囉,不嬲買限量品都係後補或者抽獎,有乜咁大不了。換轉係我,我應該第一時間講,sor依家後補,可能要等幾日先有消息。咪得囉,做乜打去diu9人。


佢diu完對家到diu9我。一日唔夠,第二日繼續,再加多腳,搵主管diu多鑊︰「你唔明你唔明啲乜既時候要問呀!」我份曬嘢,哦,係咩,OK,好,咁個客仲要唔要?


要!點解唔要?你搵有冇類似既產品,話比我知。然後我搵咗成日,都搵唔到。又過咗一日,後補終於補到,但係要24小時內比錢。我馬上通知負責同事,仲有24個鐘,扣咗訓覺8個鐘,肯定夠時間。我當第二朝9點個客比錢,仲有4個鐘。


點知等等等等,催完又催。每催一次,負責同事就鬧一次。你鬧我,我個心已經勁唔舒服。我心唸,diu,咁咪唔好買囉,個客又唔係我既。等等等,等到超時一個鐘,對家幫手hold住。我硬住頭皮再問,想知道個客要唔到。


負責同事話︰「我唔明你講乜。」跟住咗線。吓?咁都得?我唯有覆對方,sor你押個deadline,我盡追。追到最後,負責同事心不甘情不願咁過數,然後我又馬上搵會計過數,第一階段危機解決。



呢壇野搞到我係好想快啲搵出路,導火線。之前已經試過好多次,無啦啦發難渣發脾氣,如果我錯,你罵我,我OK,我做錯我反省。但依家查實……唔……關我L事咩真心,你亂發難渣只會令我覺得,你唔係一個解決問題既人。之前係一直想堅持一年,確實有一個好啲既環境再跳。依家就有啲……既維持唔到生計,又學唔到嘢又受氣。每日返工都提心吊膽……雖然收工係完全零責任,可以唔撚理,不過咁落去,唔知捱唔捱到冬天。各種各樣既考量。


依家經濟情況已經唔容許我再懶懶散咁處理,要加緊腳步,如果都只有等住餓死。不過呢樣都係好正常,好合理,以我既資歷和身分,成日都只係想做自己鐘意既野,其他野又唔掂,咪搞成咁囉。你叫我去創業或開鋪,結果好可能都係相同後果,最好都係靜靜地接下job。


最近又開始動念搵好爺一齊做啲小生意,探咗佢幾句口風,都係罷就。之前識個攝影師,佢又玩到賣相機。到頭來都係肥灰個句,呢啲係你想做,其係我想做。唸兩唸,都的確係。so~~都無所謂。


講開又講,三月之後就無去過之前成日去既團體蒲頭,佢地都無搵我。可能係主持人唔likey,有乜活動都無再搵我。唸起個吓有啲介意,寫咗出嚟又覺得無乜。同上,佢地想做佢地想做既事,我比意見,佢覺得呢啲意見唔好,咪算囉,無謂搞咁多。講個簡單既例子,有日傾開關於外傭處境同困難,我問,有啲咩係常遇到,點解答,佢地話︰


「勞工處個網有曬。」


我當場呆咗,吓……即係,人哋問起你,你叫人搵勞工處,而唔係搵你機構?慢慢都發現,佢地都只係另一個教主式公司團體,要既係人與人之間,個種靠關係得嚟既聚集。而唔係真正想要令社會大眾或整體生活提升。然後又唸,或者,一路以嚟都係我誤會,我誤會咗好爺想要有穩定而受人尊重既生活,或者有一份自己鐘意既工作。可能佢同我一樣,鐘意一路diu9老細一路打工。


依家無好似前幾年,經常幫人出主意,都會假假地同人講,一齊唸辦法啦。講囉,真係坐低唸再算。好多人一坐低就講廢話,認真要confirm野無耐性聽。每個人都係咁,自己生存到落去就得,無所謂啦。


留言